Η εταιρία ΔΕΛΤΑ διαψεύδει παραπληροφόρηση του Κ. Βελόπουλου για συσκευασία προϊόντος της

You are currently viewing Η εταιρία ΔΕΛΤΑ διαψεύδει παραπληροφόρηση του Κ. Βελόπουλου για συσκευασία προϊόντος της

Ο πρόεδρος του κόμματος “Ελληνική Λύση”, Κυριάκος Βελόπουλος, δημοσίευσε στον λογαριασμό του στην πλατφόρμα X (Twitter), μια φωτογραφία από συσκευασία γάλακτος της εταιρείας ΔΕΛΤΑ, όπου υποστηρίζει ότι έχει αφαιρεθεί η μάνα από την εικόνα επειδή “εξαφανίζουν τη μάνα από παντού”.

ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ: ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΑ;Αφαίρεσε την οικογένεια η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα της συσκευασία. Εξαφανίζουν την μάνα από παντού!!! Γιατί ; #βελοπουλος

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα διαφημιστική της καμπάνια απεικονίζει διάφορες οικογενειακές στιγμές. Από τις πέντε συσκευασίες, η μία περιλαμβάνει μόνο τον πατέρα με το παιδί του. Αυτό δεν αποτελεί “αφαίρεση” της μορφής της μητέρας από την οικογένεια, αλλά ένα μόνο καρέ από οικογενειακές στιγμές μέσα στην ημέρα. Ο ισχυρισμός παρουσιάζεται με ελλιπές περιεχόμενο με αποτέλεσμα να είναι παραπλανητικός, διότι δεν αναφέρει τις υπόλοιπες φωτογραφίες.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρώην βουλευτής της Ελληνικής Λύσης, Αντώνης Μυλωνάκης, που μάλιστα κανει λόγο για εμπάργκο εναντίον της ΔΕΛΤΑ.

Ο ισχυρισμός είχε κυκλοφορήσει και έχει γίνει viral και σε άλλους λογαριασμούς.

Τι ισχύει

Αρχικά, απευθυνθήκαμε στην εταιρεία ΔΕΛΤΑ και αφού τους ενημερώσαμε για τον ισχυρισμό που κυκλοφορεί, μας απάντησαν τα κάτωθι:

Οι νέες συσκευασίες μμμMILK περιλαμβάνουν φωτογραφίες που απεικονίζουν διαφορετικές στιγμές μιας ελληνικής οικογένειας μέσα στη μέρα. Μπορείτε να τις δείτε στην παρακάτω φωτογραφία καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα της ΔΕΛΤΑ στην Ενότητα με τα προϊόντα μας.

Πράγματι, στις παραπάνω 5 συσκευασίες, μπορούμε να δούμε οικογενειακές στιγμές. Μόνο σε μια από αυτές απουσιάζει η μορφή της μητέρας, χωρίς ωστόσο να υποδηλώνεται ή να υπονοείται ότι αυτό είναι πρότυπο. Για παράδειγμα, στην τελευταία συσκευασία απουσιάζουν τα παιδιά.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, οι νέες φωτογραφίες που υπάρχουν στις συσκευασίες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται τις τελευταίες 2 περίπου εβδομάδες. Μας τόνισε ότι οι νέες συσκευασίες απεικονίζουν διαφορετικές οικογενειακές στιγμές μέσα στην ημέρα.

Η συσκευασία που επικαλούνται οι δημοσιεύσεις υπάρχει στην ιστοσελίδα της εταιρίας, μαζί με τις υπόλοιπες.

Στιγμιότυπο οθόνης από την ιστοσελίδα της ΔΕΛΤΑ με όλες τις συσκευασίες (30/1/2024)

Συμπέρασμα

Η εταιρεία ΔΕΛΤΑ στη νέα διαφημιστική της καμπάνια απεικονίζει διάφορες οικογενειακές στιγμές. Από τις πέντε συσκευασίες, η μία περιλαμβάνει μόνο τον πατέρα με το παιδί του. Αυτό δεν αποτελεί “αφαίρεση” της μορφής της μητέρας από την οικογένεια, αλλά ένα μόνο καρέ από οικογενειακές στιγμές μέσα στην ημέρα. Ο ισχυρισμός παρουσιάζεται με ελλιπές περιεχόμενο με αποτέλεσμα να είναι παραπλανητικός, διότι δεν αναφέρει τις υπόλοιπες φωτογραφίες.