Τα Ερπετοειδή Κάνουν Αντεπίθεση στον Πούτιν;

Είναι αλήθεια πως η πτήση της Saratov Airlines μετέφερε ομάδα επιστημόνων και ειδικών για εξωγήινους πολιτισμούς, προκειμένου να διερευνήσουν αναφορές για παρείσφρηση των Ανουνάκι κοντά στα σύνορα Ρωσίας-Καζακστάν και για αυτό το λόγο συνετρίβη;

Στο diadrastika.com (αρχική πηγή), katohika.grpisoapothnkoyrtina.blogspot.gr κτλ διαβάζουμε:

Τι ισχύει;

Η αρχική πηγή της «είδησης» είναι η συνωμοσιολογική ιστοσελίδα someonesbones.com, που σύμφωνα με τη περιγραφή της, «ειδικεύεται» στην εξερεύνηση θεμάτων γύρω από τον Νιμπίρου και την αποκάλυψη της επιστημονικής και κυβερνητικής διαφθοράς. Ως πηγή της πληροφόρησης, επικαλείται τον «πρώην πράκτορα της KGB, ο Strelnikov Isaac Stepanovich», ο οποίος υπάρχει μόνο σε συνωμοσιολογικά δημοσιεύματα.

Η ιστοσελίδα κατάρριψης ψευδών ειδήσεων Politifact, έχει διαψεύσει τουλάχιστον μια «είδηση» από το someonesbones.com. σχετικά με υποτιθέμενη επιδρομή δυνάμεων ασφαλείας σε κτίριο στη Ταϊλάνδη που άνηκε στον Μπάρακ Ομπάμα, έπειτα από διαταγή του Ντόναλντ Τραμπ.

Το τελευταίο άρθρο της εν λόγω ιστοσελίδας, αναφέρεται στην υποτιθέμενη αναζήτηση εξωγήινης τεχνολογίας στην Ανταρκτική από τον Β. Πούτιν. Έμπνευσή του αποτελεί παλαιότερο hoax που έχει καταρριφθεί εδώ.

Η πτήση της Saratov Airlines που συνετρίβη

Παρά τους συνωμοσιολογικούς ισχυρισμούς του άρθρου, η συντριβή της Saratov Airlines, οφείλεται πιθανότατα σε ανθρώπινο λάθος, ενώ η λίστα των νεκρών επιβατών και πληρώματος, είχαν δοθεί από τη πρώτη στιγμή στη δημοσιότητα. Όπως διαβάζουμε στη Πτήση & Διάστημα, σύμφωνα με όσα δήλωσαν Ρώσοι ερευνητές τη Πέμπτη (14/2), οι πρώτες ενδείξεις κάνουν λόγο για ανθρώπινο λάθος που οδήγησε στη συντριβή του An-148 της Saratov Airlines, που οδήγησε στο θάνατο 71 ανθρώπους. Οι πρώτες ενδείξεις συγκλίνουν στο συμπέρασμα πως οι πιλότοι δεν έθεσαν σε λειτουργία τη μονάδα θέρμανσης στον εξοπλισμό μέτρησης ταχύτητας με αποτέλεσμα να λάβουν λανθασμένα δεδομένα.

Κατόπιν μελέτης του καταγραφέα δεδομένων πτήσης του An-148, η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων, ανέφερε πως η συντριβή προκλήθηκε επειδή το πλήρωμα λάμβανε αντικρουόμενες ενδείξεις από τους δυο μετρητές ταχύτητας. Οι λανθασμένες ενδείξεις προέκυψαν επειδή οι πιλότοι δεν έθεσαν σε λειτουργία τη θερμαντική μονάδα πριν απογειωθούν. Το αεροσκάφος βρισκόταν στον αυτόματο πιλότο μετά τη απογείωση από το αεροδρόμιο Domodedovo της Μόσχας, αλλά ξαναπήραν τον έλεγχο όταν άρχισαν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις για αντικρουόμενες ενδείξεις ταχύτητας. Ο ένας μετρητής έδειχνε μηδενική ταχύτητα σύμφωνα με τους ερευνητές.

Οι πιλότοι προχώρησαν σε μια σειρά ελιγμών και έθεσαν το αεροσκάφος σε βύθιση 30-35 μοιρών, οδηγώντας τελικά στη συντριβή του έξω από τη Μόσχα, έξι λεπτά μετά την απογείωση.

Η έρευνα σύμφωνα με την επιτροπή συνεχίζεται, αλλά επισήμαναν πως λανθασμένα στοιχεία στους δείκτες ταχύτητας του πιλοτηρίου, μπορεί να ήταν κρίσιμος παράγοντας στη συντριβή. Τα λανθασμένα δεδομένα προέκυψαν από παγοποίηση των οργάνων μέτρησης πίεσης, στα οποία δεν είχαν ενεργοποιηθεί οι μονάδες θέρμανσης που αποτρέπουν αυτό το ενδεχόμενο.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο RBC ο πιλότος  Andrei Litvinov, οι χειριστές του An-148 έθεσαν το αεροσκάφος σε βύθιση διότι λόγω ενδείξεων χαμηλής ταχύτητας, νόμισαν πως θα βρεθούν σε απώλεια στήριξης και επιχείρησαν να αυξήσουν ταχύτητα, αλλά λόγω χαμηλού ύψους, δεν μπόρεσαν αποφύγουν την πρόσκρουση στο έδαφος.

Νωρίτερες αναφορές έκαναν λόγο για άρνηση του πιλότου του An-148 να προβεί σε αποπαγοποίηση του αεροσκάφους πριν την απογείωση. Το πλήρωμα είναι αυτό που αποφασίζει εάν ένα αεροσκάφος θα υποστεί αυτή τη διαδικασία που περιλαμβάνει τη χρήση αντιψυκτικού υγρού, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τη κατάσταση του αεροσκάφους.

Η περιγραφή της Επιτροπής Διερεύνησης μοιάζει με τα γεγονότα που έλαβαν χώρα το 2009, κατά τη συντριβή πτήσης της  Air France με αεροσκάφος Airbus 330, πάνω από τον Ατλαντικό που πήρε στο θάνατο 228 ανθρώπους. Παγοκρύσταλλοι είχαν μπλοκάρει τους αισθητήρες πίεσης (pitot tubes) που μετρούν τη ταχύτητα με αποτέλεσμα το πλήρωμα να λάβει λάθος ενδείξεις ταχύτητας και να προχωρήσει σε συνεχόμενη ανοδική πορεία, μέχρι που το αεροσκάφος έπεσε σε απώλεια στήριξης.

Ακόμη μια συντριβή  An-148 που έλαβε χώρα το Μάρτιο του 2011, σκοτώνοντας τα έξι μέλη του πληρώματος, αποδόθηκε επίσης σε λανθασμένα στοιχεία ταχύτητας, οδηγώντας το πιλότο να υπερβεί τα όρια ταχύτητας του αεροσκάφους.

Συνοψίζοντας, έχουμε τον αβάσιμο ισχυρισμό μιας ιστοσελίδας που «ειδικεύεται» σε hoaxes πως ερπετοειδείς προκάλεσαν τη πτώση της πτήσης της Saratov Airlines που βασίζεται σε έναν «πρώην πράκτορα», ενώ στη πραγματικότητα η συντριβή οφείλεται πιθανότατα σε ανθρώπινο λάθος. Σε κάθε περίπτωση, δεν παρέχεται καμία απόδειξη που να επιβεβαιώνει τη συγκεκριμένη θεωρία και επομένως το δημοσίευμα καταρρίπτεται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *