Σοκάρει ο Δημήτρης Νανόπουλος: Η τηλεμεταφορά θα είναι γεγονός, ήδη το κάνουν!;;;

Σύμφωνα με δημοσιεύματα που επανακυκλοφορούν, σοκάρει η δήλωση του Δ. Νανόπουλου πως η τηλεμεταφορά είναι ήδη γεγονός και πως οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας δεν απέχουν πολύ από τη πραγματικότητα.

Στο tromaktiko.blogspot.gr, nataleme.gr κτλ, διαβάζουμε:

Η συνέχεια εδώ.

Ποια είναι η αλήθεια;

Πρόκειται για μια είδηση που κυκλοφορεί και αναπαράγεται από το 2015. Έκτοτε όμως, έχουν υπάρξει εξελίξεις στη κβαντική τηλεμεταφορά.

Πριν λίγες ημέρες, Κινέζοι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι πέτυχαν το φαινόμενο της κβαντικής σύμπλεξης δύο φωτονίων σε απόσταση 1.203 χιλιομέτρων, πετυχαίνοντας ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ και καταρρίπτοντας κατά πολύ το προηγούμενο ρεκόρ που ήταν περίπου 100 χιλιόμετρα. Οι Κινέζοι ερευνητές ανέφεραν την επιτυχή δορυφορική μετάδοση των κβαντικά «διαπλεκόμενων» φωτονίων (σωματιδίων του φωτός) μεταξύ της Γης και του διαστήματος. Με αυτό τον τρόπο, έκαναν ένα άλμα προς τον τελικό στόχο της δημιουργίας κρυπτογραφημένων κβαντικών δικτύων τηλεπικοινωνιών και Ίντερνετ, τα οποία θεωρούνται αδύνατο να πέσουν θύμα χάκερ.

Ρεκόρ κβαντικής τηλεμεταφοράς σε απόσταση 1.200 χλμ

Ο κβαντικός εναγκαλισμός αποτελεί μια «εξωπραγματική» ιδιότητα των μικροσκοπικών σωματιδιών όπως τα φωτόνια. Δύο αντικείμενα που δημιουργούνται μαζί (για παράδειγμα δύο ηλεκτρόνια) μένουν σε κατάσταση  διεμπλοκής μεταξύ τους, ασχέτως του χώρου που μεσολαβεί μεταξύ τους. Αν θεωρητικά στείλουμε το ένα από τα δύο στο άλλο άκρο του σύμπαντος και προκαλέσουμε μια αλλαγή στο δεύτερο, το πρώτο αντιδρά ακαριαία. Έτσι, είτε πρέπει να δεχτούμε πως η πληροφορία μπορεί να ταξιδέψει με άπειρη ταχύτητα είτε πως στην πραγματικότητα τα δύο αντικείμενα βρίσκονται ακόμα σε «επαφή», σε σύνδεση μεταξύ τους, δηλαδή σε κατάσταση διεμπλοκής.

Τηλεμεταφορά αντικειμένων ακόμη και ανθρώπων;

Σύμφωνα με τη παραπάνω διαπίστωση, θεωρητικά, είναι δυνατό στο μέλλον η «τηλεμετεφορά»  αντικειμένων, ακόμη και ανθρώπων. Για να γίνει αυτό χρειαζόμαστε δύο κβαντικά εναγκαλισμένους θαλάμους σωματιδίων και υπερυπολογιστές πολύ ισχυρότερους από τους σημερινούς. Κάποιος που θα θέλει να ταξιδέψει από το Παρίσι στη Νέα Υόρκη θα μπαίνει σε ένα θάλαμο διάσπασης και καταγραφής και όλος ο τεράστιος όγκος των πληροφοριών που τον αφορούν, από το βάρος του μέχρι τη κίνηση και του τελευταίου ατόμου στο σώμα του, θα καταγράφεται σε έναν υπερυπολογιστή. Αυτός ο όγκος δεδομένων θα μεταδίδεται στο πρώτο από τους 2 θαλάμους σωματιδίων (Παρίσι) που είναι εναγκαλισμένος με τον δεύτερο (Νέα Υόρκη). Αυτομάτως τα σωματίδια του δευτέρου θαλάμου θα αναλαμβάνουν τις ιδιότητες του πρώτου και ο ταξιδιώτης θα «τηλεμεταφέρεται» στο προορισμό του. Το αρχικό σώμα του ταξιδιώτη θα διαλύεται σε ατομικό επίπεδο προκειμένου να ληφθούν οι αναγκαίες πληροφορίες που θα ενσωματωθούν στο πρώτο θάλαμο σωματιδίων. Το άτομο όμως δε θα σταματήσει να υφίσταται διότι οι πληροφορίες που το αφορούν θα υλοποιηθούν αυτόματα και σε μηδενικό χρόνο στο δεύτερο θάλαμο. Η «τηλεμεταφορά» ανθρώπων είναι εντελώς θεωρητική και τυχόν εφαρμογή της ανήκει στο μακρινό μέλλον, δεδομένου πως η σημερινή τεχνολογία απέχει έτη φωτός από τέτοιες δυνατότητες. Για κάποιους ωστόσο, η αρχή έχει γίνει με τη «τηλεμεταφορά» σωματιδίων σε μεγάλες αποστάσεις.

Κβαντικός εναγκαλισμός και ανθρώπινη τηλεμεταφορά

Από τα ανωτέρω καταλαβαίνουμε πως αν και η «τηλεμεταφορά» σε σωματιδιακό επίπεδο είναι εφικτή, ο «διακτινισμός» ανθρώπων απέχει πάρα πολύ από τη πραγματικότητα και για αυτό το λόγο τα σχετικά δημοσιεύματα κρίνονται υπερβολικά.