Η NASA εντόπισε (πάλι) εξωγήινο στόλο να πλησιάζει τη Γη;

Οι εξωγήινοι, εκτός από αγαπημένο αντικείμενο των συγγραφέων επιστημονικής φαντασίας, αποτελούν και αγαπημένο θέμα των ανά της Γης συνομωσιολόγων. Πολλά είναι τα πρόσφατα δημοσιεύματα για τη τεράστια αρμάδα εξωγήινων σκαφών που πλησιάζει το πλανήτη μας.

Για παράδειγμα, στο apocalypsejohn.com και pronews.gr, διαβάζουμε:

Η πηγή του άρθρου, είναι το inquisitr.com, που είναι ένας ακόμη news aggregator, δηλαδή ιστότοπος που αναδημοσιεύει ειδήσεις άλλων, χωρίς να τις ελέγχει. Χαρακτηριστικά, είναι τα δημοσιεύματα που ακολουθούν.

Η συγκεκριμένη είδηση αναδημοσιεύεται τακτικά τους τελευταίους μήνες: http://ellinikahoaxes.gr/2016/12/01/alien-fleet-2017/

Το άρθρο αναφέρει συνεργασία ΗΠΑ-Ρωσίας, χωρίς να παραθέτει ντοκουμέντα και παραδέχεται πως ο στόλος έχει εισέλθει στο ηλιακό μας σύστημα και πλέον είναι ορατός σε ερασιτέχνες αστρονόμους (το υποτιθέμενο έγγραφο που αναφέρει το inquisitr, δεν υπάρχει). Είναι γεγονός πως ορισμένοι από τους τελευταίους, διαθέτουν τηλεσκόπια (που πωλούνται στο εμπόριο), που κάνουν ακόμη και τους επαγγελματίες να κοκκινίζουν από ντροπή και να πρασινίζουν από ζήλια. Με τόσα μάτια στον ουρανό λοιπόν, ένας τεράστιος στόλος θα ήταν πανεύκολα ορατός από κάθε ερασιτέχνη αστρονόμο με καλό τηλεσκόπιο και οι σχετικές εικόνες, θα ήταν πρώτη είδηση σε όλα τα κανάλια του πλανήτη.

Η εκτόξευση των 3 πυραύλων

Στις 15/1/14, εκτοξεύτηκαν 3 πύραυλοι Terrier-Orion, στα πλαίσια απόρρητου προγράμματος του Αμερικανικού ΥΠ.ΑΜ. Οι δοκιμαστικές εκτοξεύσεις πυραύλων από το Wallops Flight Facility ωστόσο, δεν είναι κάτι σπάνιο. Από το 1945 έως σήμερα, έχουν γίνει 16.000 εκτοξεύσεις, πολλές εκ των οποίων για λογαριασμό του στρατού που ως συνήθως, είναι απόρρητες. Ο Terrier-Orion ένας σχετικά μικροσκοπικός πύραυλος, βάρους 1.350 κιλών, που μετά βίας μπορεί να σηκώσει 400 κιλά στο υποτροχιακό ύψος των 80 χιλιομέτρων. Αν οι Αμερικανοί ήθελα να στείλουν στο διάστημα ερευνητικό εξοπλισμό για τον επερχόμενο εξωγήινο στόλο, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για παράδειγμα έναν Atlas V που μπορεί να σηκώσει έως 9 τόνους σε γεωσύγχρονη τροχιά (με απλά λόγια, πολύ ψηλότερα!

Η συνάντηση Πούτιν – Μπάιντεν

Πρόκειται για μια συνάντηση που δεν έγινε ποτέ. Πάντως, ύστερα από πολύ ψάξιμο στα συνομωσιολογικά φόρα, ανακαλύψαμε ένα υποτιθέμενο απόρρητο έγγραφο της επίσης υποτιθέμενης συνάντησης μεταξύ Πούτιν και Μπάιντεν, το οποίο, όχι μόνο είναι δυσανάγνωστο, αλλά φέρει ημερομηνία του 1963, όταν ο Πούτιν ήταν 11 χρονών… Επίσης το έγγραφο παρατίθεται μόνο σε ένα βίντεο για μόλις 1 δευτερόλεπτο…

Με βάση τα ανωτέρω, η είδηση πως εξωγήινος στόλος έχει εισέλθει στο ηλιακό μας σύστημα και θα φτάσει στη Γη το Σεπτέμβρη του 2017, καταρρίπτεται.